خبرگزاری کار ایران

اجرای «باغ آلبالو» تمدید شد/ خداحافظی «موش توی پیت حلبی» با تئاتر شهر

اجرای نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران تا جمعه ۱۳ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، اجرای نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی که از ۲۲ مهر در تالار چهارسو اجرای خود را آغاز کر ده به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران تا جمعه ۱۳ آذر ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «باغ آلبالو» تا تاریخ یاد شده هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰ با ایفای نقش، (به ترتیب حروف الفبا) آتیلا پسیانی، خسرو پسیانی، ستاره پسیانی، نوید جهان‌زاده، روح‌الله حق‌گوی لسان، بهاره رهنما، الیکا عبدالرزاقی، مهدی صدر، رامین ناصرنصیر، سروناز نانکلی، فاطمه نقوی روی صحنه می‌رود.

پایان اجرای نمایش «موش توی پیت حلبی» در تالار سایه

نمایش «موش توی پیت حلبی» به کارگردانی سید علی هاشمی جمعه ۲۹ آبان ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران به اجرای خود در تالار سایه پایان داد.

نمایش «موش توی پیت حلبی» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی سید علی هاشمی جمعه ۲۹ آبان ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران به اجرای خود در تالار سایه پایان داد.

 این نمایش که از ۲۶ مهر ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده جمعه ۲۹ آبان با تقدیر کارگردان این اثر نمایشی از عوامل اجرایی و حضور سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر و حسین موذن سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی به کار خود در این تالار پایان داد.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئا‌تر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئا‌تر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

کد خبر : ۳۲۳۸۵۰