خبرگزاری کار ایران

ادامه واردات چمدانی لوازم گریم

طراح چهره پردازی فیلم سینمایی «بادیگارد» می‌گوید: با دو شرکت در داخل کار می‌کنم و سفارش‌هایم را به آن‌ها می‌دهم. اما به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها باید یک ماه‌و نیم صبر کنیم که مسافر این وسایل را بیاورد.

ایمان امیدواری چهره‌پرداز «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره چهره‌پردازی این پروژه سینمایی گفت: چهره‌پردازی این فیلم جزء کارهای سخت بود و شبیه‌سازی وگریم اسپیشیال برای آن طراحی شد.

وی در پاسخ به این سئوال که در این باره که شبیه‌سازی به چه شخصیت‌هایی بوده است؟ گفت: نمی‌توانم در این باره اطلاعاتی بدهم. درباره گریم این فیلم بعد از جشنواره صحبت خواهم کرد.

امیدواری درباره دیگر فیلم‌هایش در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجرگفت: به غیر از «بادیگارد» حاتمی‌کیا، «هفت ماهگی» به کارگردانی (هاتف علیمردانی)، «خشکسالی و دروغ» ساخته پدرام علیزاده و «پل خواب» نخستین تجربه کارگردانی اکتای براهنی را کار کرده‌ام. همچنین با علیرضا داوودنژاد برای «فِراری» و برزو نیک نژاد برای «زاپاس» قرارداد بسته‌ام. اما از اینکه کدام یک از این فیلم‌ها به جشنواره خواهند رسید و انتخاب خواهند شد اطلاعی ندارم.

نامزد چهره‌پردازی فیلم «کوچه بی‌نام» در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در این باره که آیا فکر می‌کنید امسال قرعه سیمرغ به نامتان بیفتد؟ گفت: من بیشتر دوست دارم موفق شوم.

وی با اشاره به سختی‌های واردات ابزار گریم گفت: من با دو شرکت در داخل کار می‌کنم و سفارش‌هایم را به آن‌ها می‌دهم. اما به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها باید یک ماه‌و نیم صبر کنیم که مسافر این وسایل را بیاورد.

امیدواری؛ دراین باره که بعد از توافقات و کم‌رنگ شدن تحریم‌ها آیا تغییری در این وضعیت چمدانی حاصل شده است یا خیر؟ گفت: هنوز وضعیت تغییری نکرده است و از این به بعد را نمی‌دانم که چه خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۴۰۳۶