خبرگزاری کار ایران

سنگ‌اندازی ارشاد و شورای توسعه فرهنگ قرآنی دربرابر سازمان قرآنی کارگران

متاسفانه بودجه قرآنی کشور بدون حساب و کتاب توزیع و خرج می‌شود اصلا معلوم نیست کجا می‌رود و کسی هم صدایش درنمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طه محجوب (مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور) گفت: متاسفانه برخی از عوامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شورای توسعه فرهنگ قرآنی به دلایل واهی در روند تشکیل سازمان قرآن و عترت کارگران سنگ‌اندازی می کنند و نمی‌گذارند تا این نهاد که از یک سال و نیم پیش بحث آن مطرح شده بود؛ تشکیل شود.

وی افزود: برخی افراد اجازه نمی‌دهند غیر از خودشان کسی وارد سیستم قرآنی کشور شود و این موضوع آسیب‌ها و صدمات جبران ناپذیری را بر آینده مدیریت ترویج و توسعه فرهنگ غنی قرآن و عترت می‌زند و باید هرچه سریعتر جلوی این افکار گرفته شود.

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور عنوان کرد: متاسفانه بودجه قرآنی کشور بدون حساب و کتاب توزیع و خرج می‌شود اصلا معلوم نیست کجا می‌رود و کسی هم صدایش درنمی‌آید.

طه محجوب گفت: مسئولان محترم یکبار شفاف توضیح دهند که با این پول‌ها چه کرده‌اند، کجا خرج شده، اگر خرج شده چرا وضعیت فرهنگی و قرآنی کشور مطلوب نیست، سهم جامعه 40 میلیون نفری کارگری کجای بودجه قرار دارد و این قشر زحمتکش جامعه که همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و رهبر عزیزمان بوده چرا باید در حوزه قرآن و عترت و فرهنگ کشور هم در تبعیض قرار گیرند؟

کد خبر : ۳۲۶۱۸۱