خبرگزاری کار ایران

دیدار حیدری با اعضای کمیسیون هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دعوت کمیسیون هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعضای این کمیسیون دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین ایمانی (رییس کمیسیون هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی) در دیدار با محمد حیدری (دبیر جشنواره فیلم فجر) و سیدصادق موسوی (مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی این رویداد سینمایی) با تقدیر از همراهی حجت الله ایوبی (رییس سازمان سینمایی) با این کمیسیون، بر اهمیت جایگاه جشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری کشور تاکید کرد.

همچنین اعضای کمیسیون هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی متشکل از محمدرضا جعفری جلوه، حسن بلخاری، محمدحسین نیرومند، اسماعیل آذر، اسلامی، محمد خزاعی، امینی، عبدالمجید شریف‌زاده، بحث‌های بنیادینی درباره چشم‌انداز جشنواره فیلم فجر در دوره سی و چهارم مطرح کردند.

محمد حیدری نیز در این دیدار برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را اعلام کرد و اعضای کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی، با استقبال از سیاست‌های پیش رو، نظرات و پیشنهادات خود را در این باره مطرح کردند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۶۲۴۶