خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۷ کارگاه تخصصی در جشنواره خورشید

همزمان با برگزاری جشنواره فیلم خورشی در دیماه سال جاری، ۷ کارگاه تخصصی آموزشی شامل: ۲ آتلیه و ۵ مسترکلاس، با حضور اساتید دانشگاه‌های پاریس (سوربن) و بروکسل برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، کارگاهای آتلیه خلاقیت در هنر سینما و ویدئو با حضور شارلوت هوبر، آتلیه قلم، دوربین و سفر درونی با حضور فیلیپ کاستلنیک، سینمای مستقل و سناریو باحضور فیلیپ کاستلنیک، کلاس تئوری عدم قطعیت و سینما با حضور ژان میشل روو، ویدئوآرت و سینمای تجربی با حضور مائل لومِ، کلاس انسان‌شناسی و سینمای تجربی با حضورلورنت ون لانکر، کلاس از حلقهٔ فیلم تا دیجیتال با حضور استیون مارتین برگزار می‌شود.

شرکت در این کارگاه‌ها برای فیلمسازان راه یافته به بخش مسابقه اصلی جشنواره خورشید رایگان است و سایر علاقمندان برای شرکت در کارگاه‌ها باید ثبت نام کنند.

در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت با لوگو دانشگاه پاریس (سوربن) و با امضای جشنواره خورشید، انجمن همقدم فرانسه، پژوهشکده فرهنگ هنر و معماری و استاد دوره اعطا خواهد شد.

مکان برگزاری کار گاه‌ها پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و چهارراه ولیعصر، نبش خیابان شهید مظفر جنوبی، شماره ۱۱۷۶ است و علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه‌ها وجزئیات بی‌تر فقط می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۳۱۳۹۰۹ و ۶۶۷۰۳۳۸۶ تماس بگیرند.

پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید ۲۲ تا ۲۵ دی ماه سال جاری به دبیری مهدی یار محمدی در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۶۳۸۲