خبرگزاری کار ایران

حال گیشه در روزهای بارانی پاییز چگونه است؟

در هفته‌ای که گذشت از شتاب فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» کاسته شد و در مقابل فروش «جامه‌دران» شتاب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در روزهای بارانی پاییز سینماهای کشور در حال نمایش فیلم‌های «محمد رسول‌الله (ص)»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت» ، «ارغوان» ، «پدر آن دیگری»، «جامه‌دران»، «شاهزاده روم»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود»، «این سیب هم برای تو»، «ناهید» و «شیفت شب» هستند.

بعد از محمد رسول‌الله که فروش‌اش را پس از 100 روز نمایش به 14 میلیارد تومان نزدیک کرده است؛ انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی مرزبان با یک ماه اکران و فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومانی پرفروش‌ترین فیلم گیشه است. اولین ساخته وحید جلیلوند با نام «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با 37 روز اکران و فروش 550 میلیون تومانی در سکوی بعد ایستاده است. در این هفته از میزان فروش فیلم نسبت به هفته‌های گذشته کاسته شده است.  

«جامه‌دران» حمیدرضا قطبی نیز در این هفته فروش خود را به فیلم جلیلوند نزدیک کرده است. در هفته‌ای که گذشت از شتاب فروش فیلم رقیب کم شد و به همان نسبت به فروش این فیلم افزوده شد. این فیلم پس از 22 روز نمایش به مرز نیم میلیارد تومان نزدیک شده است.

«پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی نیز پس از 37 روز نزدیک به 350 میلیون تومان بلیت فروخته‌ است. و «شیفت شب» نیکی کریمی با اکران دو هفته‌ای خود را به 300 میلیون تومان نزدیک کرده است. «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در این هفته‌ای که گذشت فروش چندانی نداشت و پس از 37 روز فروش‌اش به 210 میلیون تومان رسید.

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا پس از 22 روز 150 میلیون تومان فروخته است. همچنین فیلم‌های «ناهید» ساخته آیدا پناهنده و «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند پس از دوهفته نزدیک به 100 و 70 میلیون تومان فروش داشته‌اند.

در حالی‌که فیلم‌های «کوچه بی‌نام» هاتف علیمردانی، «آدم باش» مجید جوانمرد و «حکایت عاشقی» احمد رمضان‌زاده پروانه نمایش‌شان صادر شده است و انتظار اکران را می‌کشند. فیلم «بچگیتو فراموش کن» ساخته جلال فاطمی از امروز اکران خود را در 4 پردیس و سه سینمای تهران آغاز کرد.

کد خبر : ۳۲۷۰۲۳