خبرگزاری کار ایران

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۳۷۴

سید منصور حسینی به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر معرفی شد.

به گزارش ایلنا؛ سیدمنصور حسینی طی حکمی از سوی علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، به‌عنوان دبیر این دوره از جشنواره مد و لباس فجر منصوب شد.

در بخشی از حکم دبیر جشنواره آمده است: با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی انتظار می‌رود با برپایی این دوره از جشنواره اهداف مهمی همچون مشارکت تمامی نهادهای صنفی مرتبط، معرفی الگوهای ایرانی اسلامی مناسب، تقویت و تلاش در زمینه اعتنا و توجه بیشتر به صنایع فرهنگی ایرانی و تعامل با همه دست اندرکاران این حوزه حاصل شود.

سید منصور حسینی در حال حاضر مدیرعامل بنیاد فرهنگی اصناف ایران و معاون فرهنگی اجتماعی اتاق اصناف ایران است.

طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین کارگروه ساماندهی مد و لباس و بنیاد فرهنگی اصناف ایران منعقد شده است برگزاری جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به مدت سه سال به بنیاد فرهنگی اصناف ایران واگذار شده تا حضور حداکثری صنوف مختلف را در حوزه مد و حوزه لباس به همراه داشته باشد و حلقه موثری بین چرخه طراحی، تولید و توزیع پدید آید.

حسینی دبیر جشنواره٬ طی روزهای آینده مدیران کمیته‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره پنجم را معرفی و منصوب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز