خبرگزاری کار ایران

بسته مطالعاتی محمدرسول(ص) برای علاقمندان

سیر مطالعاتی «محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله)» درقالب ۵ کتاب به بررسی ولادت تا شهادت و وقایع آن حضرت را دربرمی‌گیرد که توسط نشر دلیل ما منتشر شده است.

به گزارش ایلنا؛ انتشارات دلیل ما به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله) اقدام به ارائه سیر مطالعاتی از زندگانی حضرت نموده است. با توجه به استقبال مخاطبان از سیرهای مطالعاتی دلیل ما، سیر مطالعاتی «محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله)» با ۵ کتاب تقدیم شده که از ولادت تا شهادت و وقایع پس از آن حضرت را دربرمی‌گیرد و ترجمه کتاب ارزشمند نهج‌الفصاحه نیز مکمل این سیر است.

۱. پیامبر (صلی الله علیه و آله) از ولادت تا بعثت /حیدر مظفری ورسی / چاپ اول / رقعی / شومیز / ۲۸۴صفحه = این کتاب در ۹ فصل به سیره عبادی و اجتماعی و فردی رسول خدا (صلی الله علیه و آله) از ولادت تا قبل از بعثت پرداخته است.

۲. فرهنگی از آموزه‌های محمد (صلی الله علیه و آله) / علی کرمی فریدنی / چاپ دوم / وزیری / سلفون / ۱۰۹۶صفحه = این کتاب با تقسیم بندی موضوعی و ترجمه‌ای روان به سخنان گهربار حضرت در طول زندگی مبارک ایشان پرداخته است.

 ۳. نگرانی‌های پیامبر (صلی الله علیه و آله) / حیدر مظفری ورسی / چاپ اول / رقعی / شومیز / ۲۰۸صفحه = این کتاب در ۱۳ عنوان به واکاوی نگرانی‌های خاتم رسولان درباره امت اسلامی و اتفاقات پیش رویشان پرداخته است.

۴. مظلوم‌ترین پیامبر (صلی الله علیه و آله) / سید علیرضا حسینی / چاپاول / رقعی / شومیز / ۱۲۰صفحه = این کتاب در ۳ مرحله به بررسی مظلومیت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) از بعثت تا هجرت، از هجرت تا رحلت و پس از رحلت پرداخته است.

۵. گزارش لحظه به لحظه از شهادت ماجرای سقیفه/ محمدرضا انصاری / چاپ اول / رقعی / شومیز / ۱۲۶صفحه = این کتاب از مجموعه ۲۳ جلدی گزارش لحظه به لحظه از.... بیانگر گزارشی با جزئیات ماجرای سقیفه و صحیفه و غصب خلافت است.

کد خبر : ۳۲۷۳۹۰