خبرگزاری کار ایران

محمدرضا فرجی:

درباره آوازهای سرزمین من اطلاعات غلط می‌دهند

مدیرکل سینمای حرفه‌ای درباره مسائل مطرح شده ازسوی تهیه‌کننده فیلم آوازهای سرزمین من و اکران این فیلم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فرجی درباره مسائل مطرح شده درباره اکران فیلم «آوازهای سرزمین» من اظهار کرد: پخش‌کننده و تهیه‌کننده فیلم آوازهای سرزمین من در شورای صنفی نمایش فیلم حضور پیدا کرده و به درستی از روند نمایش فیلم آگاه شدند؛ اکنون حیرت‌آور است که همچنان در این باره اطلاعات غلط ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی با مصاحبه‌های خود این گونه وانمود می‌کنند که دولت برای اکران این اثرتلاشی نکرده است.

مدیرکل سینمای حرفه‌ای تصریح کرد: به‌رغم اینکه ساز و کار اکران غیردولتی است ما از شورای صنفی نمایش فیلم درخواست کردیم همراهی لازم برای اکران فیلم آوازهای سرزمین من انجام شود اما ساز و کار درستی برای اکران فیلم یاد شده از سوی تهیه کننده انجام نشد.

فرجی عنوان کرد: در شهریور و مهر سال جاری چند بار با تهیه کننده برای اکران فیلم آوازهای سرزمین من جلسه گذاشتیم و اعلام شد که علاقه‌مند به نمایش این اثر سینمایی هستیم.

وی با بیان اینکه نباید اطلاعات غلط در این باره داده شود گفت: تهیه کننده تلاشی برای اکران فیلم نمی‌کند و همراهی‌های لازم برای نمایش این اثر سینمایی انجام شده است.

با عنایت به این بحث‌ها اداره کل سینمای حرفه‌ای و شورای صنفی نمایش فیلم آمادگی همراهی برای نمایش فیلم آوازهای سرزمین من را دارند.

کد خبر : ۳۳۰۲۱۸