خبرگزاری کار ایران

سری جدید خندوانه؛ شب یلدا پخش می‌شود

گوشه‌ای از فصل دوم برنامه «خندوانه» شبکه نسیم گلچین شده و به مدت ۲ ساعت در بلند‌ترین شب سال مهمان چشم‌های مخاطبان این شبکه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی منفرد (مدیر تآمین برنامه شبکه نسیم) با اعلام این خبر، از تدارک برنامه‌های متنوع برای شب یلدا در شبکه نسیم خبر داد.

بنا به گفته او؛ مخاطبان شبکه نسیم دوشنبه ۳۰ آذر پس از تماشای سریال «ساخت ایران» در ساعت ۲۰، می‌توانند شاهد بازپخش یکی از برنامه‌های جذاب کلاه قرمزی در ساعت ۲۰: ۳۰ در شبکه نسیم باشند.

منفرد با بیان اینکه برنامه «خورجین» نیز در ساعت ۲۱ گلچینی از برنامه‌های خاطره‌انگیز سیما در شب‌های یلدا را روی آنتن می‌برد؛ گفت: پخش پشت صحنه مجموعه «درحاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از دیگر برنامه‌های شبکه نسیم در مهم‌ترین شب نشینی سال ایرانیان است که در ساعت ۲۱: ۳۰ پخش می‌شود.

وی افزود: پخش گوشه‌ای از فصل دوم برنامه‌ «خندوانه» به مدت ۲ ساعت این شب خاطره انگیز را شیرین‌تر خواهد کرد. این برنامه از ساعت ۲۲تا۲۴ ادامه دارد.

مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم افزود: «نسیم آوای» شبکه نسیم نیز با پخش آثاری با موضوع «شب یلدا» از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ لطفی دیگر به این شب خواهد بخشید. این برنامه تا ۳۰دقیقه بامداد مه‌مان خانه‌های ایرانیان است.

منفرد سپس از پخش قسمتی از برنامه «شوخی با ستارگان» از شبکه نسیم در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه اول دی خبر داد و با معرفی برنامه «خنده خانه» گفت: این برنامه ساعت یک بامداد پخش می‌شود که شامل گلچینی از طنزهای فاخر پخش شده از شبکه‌های سیماست.

برنامه‌های «هیجان در ساعت صفر» و «خنده بازار» نیز به ترتیب پس از پخش این برنامه روی آنتن می‌روند.

کد خبر : ۳۳۱۰۷۳