خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت سامانه ثبت‌نام رسانه‌ها برای حضور در جشنواره فیلم فجر

مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر از آغاز فعالیت سامانه ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در برج میلاد خبر داد و گفت: اهالی رسانه برای ثبت درخواست صدور کارت جشنواره از روز یکشنبه به سایت جدید جشنواره مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، سیدصادق موسوی افزود: با راه اندازی سایت جدید جشنواره فیلم فجر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه از یکشنبه ۶ دی در این سایت فعال شده و خبرنگارانی که متقاضی حضور در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره هستند می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس http: //fajrfilmfestival. ir/ ثبت درخواست کنند.

وی با اشاره به سهمیه اعلام شده به رسانه‌ها از طریق روابط عمومی برای دریافت کارت جشنواره تاکید کرد: درخواست‌های ارائه شده از طریق سامانه اینترنتی کارت جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تقاضا داریم بر اساس سهمیه‌های اعلام شده، ثبت نام در سامانه انجام شود.

مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در سامانه صدور کارت جشنواره تا پایان روز یکشنبه ۱۳ دی خواهد بود عنوان کرد: از اهالی رسانه می‌خواهیم در فرصت مقرر به سامانه یاد شده مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره، ستاد برگزاری را یاری کنند.

موسوی تاکید کرد: اهالی رسانه در زمان ثبت نام می‌بایست اطلاعات مورد نیاز از جمله کد ملی، عکس پرسنلی و معرفی نامه رسانه خود را تکمیل کنند.

کد خبر : ۳۳۲۹۶۷