خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

دستور توقیف "خانه دختر" توسط وزیر ارشاد صادر شد

تهیه‌کننده "خانه دختر" می‌گوید به درخواست وزارت ارشاد 4 نوبت فیلم را اصلاح کرده اما بازهم این وزارتخانه اجازه اکران فیلم را نداده است.

فیلم سینمایی خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در جشنواره فیلم فجر سال قبل به نمایش درآمد و قرار بود در سال ۹۴ اکران شود اما فیلم به‌رغم اینکه پروانه نمایش داشت، هرگز اکران نشد.

محمد شایسته در گفتگو با خبر نگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه فیلم ۴ بار پروانه نمایش گرفته است، گفت: متاسفانه با دستور وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی فیلم توقیف شده و امکان اکران ندارد. 

وی ادامه داد: علی جنتی اعلام کرده؛ سازندگان فیلم اصلاحات لازم را انجام نداده‌اند. اما وقعیت این است که ما بعد از جشنواره سال گذشته در ۴ مرحله اصلاحات موردنظر را انجام دادیم. 

شایسته تاکید کرد: در ۱۰ روز آینده یک نشست مطبوعاتی با حضور اهالی رسانه برگزار می‌کنم و در آن درباره وضعیت فیلم و اتفاقاتی که برای آن رخ داده است؛ مفصل صحبت می‌کنم.

فیلم سینمایی خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی با حضور حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، رویا تیموریان، بابک کریمی و نسیم ادبی  ساخته شده است و به یک موضوع مهم درباره دختران می‌پردازد.

کد خبر : ۳۳۳۰۹۰