خبرگزاری کار ایران

"قاتل اهلی" اردیبهشت آماده می‌شود/ کیمیایی در بخش بین‌الملل فیلم فجر

تهیه‌کننده فیلم قاتل اهلی گفت: آقای کیمیایی هنوز نگارش فیلمنامه را تمام نکرده و اگر فیلم در آخرین روز جشنواره فیلم فجر هم آماده شود آن را در بخش جانبی نمایش خواهیم داد در غیر این صورت نمایش به بخش بین‌الملل موکول می‌شود.

منصور لشکری‌قوچانی (تهیه‌کننده قاتل اهلی) درباره اینکه این فیلم در چه مرحله‌ای است به خبرنگار ایلنا گفت: از آن‌جا که اصل یک فیلم  سینمایی؛ فیلمنامه است باید حداق 4 تا 5 ماه زمان به این مقوله داده شود. نگارش یک فیلم به حداقل 4 تا 5 ماه زمان نیاز دارد.

وی با بیان این مطلب که  زمان گفت‌وگویش با آقای کیمیایی هنوز به دو ماه نرسیده است؛ گفت: آن زمان فیلم‌نامه آماده‌ نبود. فیلم "قاتل اهلی" هم‌اکنون در حال طی کردن مراحل طبیعی تولید است و حساسیت‌ها روی این فیلم نیز به‌جا و منطقی است.

لشکری‌قوچانی افزود: مطمئن هستم خروجی کار فیلمی می‌شود که تحسین مردم، منتقدان و دلسوزان سینمایی را به همراه خواهد داشت و همه حاضران سالن برای آخرین ساخته کیمیایی کف خواهند زد.

تهیه‌کننده "قاتل اهلی" با بیان این مطلب که فیلم "قاتل اهلی" مشکل مالی ندارد؛ افزود: آقای کیمیایی درحال نگارش فیلم‌نامه است که این مرحله به حداقل 4 تا 5 ماه زمان نیاز دارد و هم‌اکنون نیمی از آن گذشته است.

وی ادامه داد: فیلم اگر آخرین روز جشنواره هم آماده شود در بخش غیرمسابقه و جانبی نمایش داده می‌شود یا در بخش بین‌الملل آن را شرکت خواهیم داد.

کد خبر : ۳۳۳۱۴۱