خبرگزاری کار ایران

در چهارمین جشن انجمن مدیران سالن‌های سینمای مطرح شد:

خاطره سینما در سالن سینما شکل می گیرد

نتیجه همه تلاش‌ها در بخش تولید در سالن‌های سینما بسته‌بندی می‌شود و اگر بهترین فیلم‌ها با کیفیت نازل نمایش داده شوند هیچ خاطره خوشی برای مخاطب ایجاد نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، چهارمین جشن انجمن مدیران سالنهای سینمای ایران به منظور تقدیر از پیشکسوتان این انجمن عصر روز دوشنبه 7 دی ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه با حضور اعضا و میهمانان این صنف برگزار شد.

سید مهدی خادم (عضو هیات مدیره خانه سینما و نماینده شورای مرکزی انجمن مدیران سالنهای سینما) گفت: امروز جمعی از مدیران سالن‌های سینمایی از مرز بازنشستگی گذشته‌اند و ما امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مدیران تقدیر و سپاس خود را به آنان ابراز کنیم. امیدواریم که همه ما در کنار هم بمانیم و بدانیم که بودنشان مایه دلخوشی ما است.

ابراهیم مختاری (رئیس هیات مدیره خانه سینما) برای اهدای لوح تقدیر به اولین گروه پیشکسوتان انجمن مدیران سالنهای سینما دعوت شد. وی افزود: خوشحالم در جمعی هستم که اولین بهره برداری تماشاگران از یک اثر سینمایی با همکاری شما صورت می‌گیرد و آرزو می‌کنم فیلم داشته باشم تا بتوانم در سالنهای سینما به نمایش در بیاورم و از خدمات شما بهره‌مند بشوم و در خدمت شما باشم.وی لوح تقدیر محمد عطاخان و بهزاد کریمی را اهدا کرد.

فرهاد توحیدی (رئیس پیشین هیات مدیره خانه سینما) گفت: نتیجه همه تلاشهای دوستان در بخش تولید در سالن‌های سینما بسته بندی می‌شود و اگر بهترین فیلم‌ها با کیفیت نازل نمایش داده شوند هیچ خاطره خوشی برای مخاطب ایجاد نمی‌شود. همه شرایط اکران نور صدا و همه این‌ها چیزهایی است که مدیران سالنهای سینما و دوستان شریفی که در این صنف مشغول به خدمت هستند می‌توانند کنترل کنند گاهی ما برخی از فیلم‌ها را با سالن نمایش آن به خاطر داریم.فرهاد توحیدی لوح تقدیر پرویز غفاری و سیروس یگانه را اهدا کرد.

در مرحله بعد از حمید دهقانپور دعوت شد تا لوح تقدیر عباس سیف الهی و حسن ثمودیان را اهدا کند.

شهره لرستانی (بازیگر و کارگردان سینما) که به عنوان یکی از اهدا کنندگان لوح تقدیر انجمن دعوت شد اظهار داشت: خیلی خوشحالم در جمعی هستم که برای پاسداشت میراث فرهنگی حضور دارند همه ما عاشقان پرده جادویی هستیم و هر کدام از ما گوشهٔ از این پرده نشستیم و من از ۵ سالگی آرزو داشتم که یک سینما داشته باشم.اهدای لوح به نجات علی اشتری، رضا شاه واروقی و سید ضیا الدین محمدی توسط شهره لرستانی صورت پذیرفت.

تقدیر پایانی این مراسم نیز به فریبرز قطبی (از مدیران بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) اختصاص داشت اهداء لوح انجمن به وی توسط ناصر عنصری (قائم مقام مدیر عامل خانه سینما) به همراهی سه تن از اعضا این انجمن (خستو، ظریفی و اسماعیلی) صورت گرفت.

کد خبر : ۳۳۳۸۵۷