خبرگزاری کار ایران

نامزدهای جایزه‌ «غزل» معرفی شدند

نامزدهای دومین دوره‌ی جایزه داستانی غزل در بخش کتاب سال - ویژه‌ی کتاب‌های منتشرشده در سال‌های 92 و 93 - معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه‌ی جایزه‌ی کتاب سال غزل، نامزدهای دومین دوره‌ی این جایزه را در بخش کتاب سال - ویژه‌ی کتاب‌های منتشرشده در سال‌های 92 و 93 -، به این شرح اعلام کرد:

شیرین خسروی (حتی همین گلدان خالی عاشقت بود)، سعید حیدری ساوجی (اینجا نمی‌شود)، کبری موسوی قهفرخی (غروب پا به‌ماه) و مهدی زارعی (راز مگوی مرد غزل‌گو).

حامد ابراهیم‌پور، علیرضا بهرامی، صالح سجادی، محمدرضا شالبافان و مجید معارف‌وند، داوری آثار این بخش را برعهده داشته‌اند.

همچنین در بخش ویژه - مخصوص شاعرانی که تاکنون مجموعه‌ی غزل منتشر نکرده‌اند، اما به‌اندازه‌ی یک مجموعه غزل دارند - مجموعه‌های دریافتی از این شاعران به‌عنوان نامزد این دوره از جایزه انتخاب شده‌اند: مهسا تیموری، مهسا ظهیری و امید گندمی.

داوری آثار دریافتی این بخش نیز برعهده‌ی حامد ابراهیم‌پور، علیرضا بهرامی، محمدرضا شالبافان، آرش شفاعی و ناصر ندیمی بوده است.

در دومین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال غزل، آثار منتشرشده از داوران این دور از جایزه که در سال‌های 92 و 93 انتشار یافته و بعضا برگزیدگان جایزه‌های دیگر ازجمله جایزه‌ی کتاب سال شعر منتخب «خبرنگاران» و جایزه‌ی کتاب سال جمهوری اسلامی هم بوده‌اند، در این رقابت داوری نشدند.

برگزیدگان نهایی دومین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال غزل با برگزاری مراسمی در روز شانزدهم دی‌ماه جاری، در محل کانون ادبیات ایران (از ساعت 17)، معرفی می‌شوند.

کد خبر : ۳۳۴۷۲۵