خبرگزاری کار ایران

فرزین صابونی به «قطع دست در اسپوکن» پیوست

فرزین صابونی به گروه بازیگران نمایش "قطع دست در اسپوکن" به کارگردانی سیاوش بهادری راد پیوست.

به گزارش ایلنا، این اجرا وفادار به دنیای منحصر به فرد آثار مک دونا است، که با توجه به رئالیسم خاصی که خود اثر به کارگردان ارائه می‌دهد و بهره‌گیری از فرم ویژه و جذاب دیالوگ‌ها ، فضای غافلگیرکننده و در عین حال باورپذیر متن وتحلیل شکاف‌های ذهنی شخصیت‌های اثر که نمایانگر خصوصیات انسان معاصر است را به تصویر می‌کشد.

فرزین صابونی ، مجتبی رجبی ، الهه افشاری ، امیر حسین طاهری بازیگران این نمایش اند. همچنین محمد صمدی راد (تهیه کننده)، امیر حسین دوانی (طراح صحنه)، علی کوزه گر (طراح نور)، نسرین خرمی (طراح لباس)، مهدی فاتحی (طراح پوستر و بروشور )، پرستو ترکمان (دستیار یک و برنامه ریز)، یاسمین هاشمی (دستیار دوم کارگردان)، امیر قالیچی (روابط عمومی و تبلیغات)، تأتر باز ها (تبلیغات مجازی)، مهرانگیز قهرمانی (امور رسانه)، علی جوان (ساخت تیزر) و مریم دیهول (عکاس) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

این گروه پیش از این نمایش‌های "شب و روزِ امروز" ، "از این سالها ده هزار خنده طلب دارم ، ده هزار روز خوش" "یک صورتی که بنفش جایگزینش شد" و "آنسفالیت" را به صحنه برده است.

نمایش "قطع دست در اسپوکن" به کارگردانی سیاوش بهادری‌راد بهمن‌ماه در سالن ارغنون واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ به صحنه می‌رود.

کد خبر : ۳۳۶۰۱۱