خبرگزاری کار ایران

پاسخ صداوسیما به شایعه‌ای دیگر

روابط عمومی رسانه ملی ادعای برخی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری درباره تغییرات گسترده در حوزه‌های مختلف سازمان صداوسیما را رد کرد.

به گزارش ایلنا در مطلب روابط عمومی صداوسیما آمده است:

«در پی انتشار برخی شایعات درخصوص تغییرات گسترده در برخی از حوزه‌های مختلف سازمان صداوسیما از جمله معاونت خبر، معاونت صدا و معاونت سیما در خبرگزاری و پایگاه‌های خبری، روابط عمومی صداوسیما ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده درخصوص تغییر ساختار در این معاونت‌ها، نکاتی به اطلاع می‌رساند.

1- اصلاحات ساختاری و تشکیلاتی صداوسیما در دور جدید فعالیت‌ها، براساس راهبردهای کلان رسانه‌ملی در افق 10 ساله و با توجه به کارآمدسازی، منطقی‌سازی، چابک‌سازی ساختار، حذف فعالیت‌های موازی و افزایش بهره‌وری سازمانی بر مبنای آسیب‌شناسی انجام شده و در دستور کار قرار گرفته است.

2- پس از اجرای طرح تغییر و تحول ساختاری و با توجه به اعلام اولیه درخصوص یکساله بودن طرح، در حوزه‌های ستادی سازمان، بازنگری صورت گرفته است.

3- بر این نکته تأکید می‌شود که در آینده نزدیک، شاهد تغییرات بنیادین در ساختار سازمان و حوزه‌های برنامه‌ساز نخواهیم بود.

بنابراین شایعاتی که درخصوص تغییرات گسترده در ساختار صداوسیما از قبیل حذف معاونت خبر، حذف برخی شبکه‌های رادیویی، ادغام معاونت صدا در سیما و... که در برخی سایت‌ها انتشار یافته فاقد اعتبار است و بر این نکته نیز اذعان داریم که انتشار گسترده چنین شایعاتی درخصوص صداوسیما با هدف زیرسؤال بردن اقدامات و سیاست‌های رسانه در ابعاد مختلف انجام می‌شود، که هیچ‌گونه تأثیری را بر عزم کارکنان و مدیران سازمان در انجام وظایف محوله نخواهد داشت.»

کد خبر : ۳۳۷۷۸۳