خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رییس‌جمهور به تماشای «ترور» نشست

دستیار ویژه رییس جمهور جمعه 25 دی ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش « ترور» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فریدون جمعه شب ۲۵ دی ماه در تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر حضور پیدا کرده، و از نمایش «ترور» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی دیدن کرد.

وی بعد از پایان نمایش با حضور در پشت صحنه این اثر نمایشی گفت: کار گروه اجرایی نمایش، کار بسیار سختی بود و من به همه عوانل تبریک می‌گویم که چنین نمایش ارزشمند و دشواری را روی صحنه بردند، به هر حال با توجه به شنیده‌هایی که از این نمایش داشتم بر خود وظیفه می‌دانستم که حتما برای دیدن نمایش در تالار اصلی تئا‌تر شهر حضور پیدا کنم. و همین جا خدمت همه عوامل به ویژه کارگردان و بازیگران ارزشمند نمایش یک خسته نباشید ویژه می‌گویم.

نمایش «ترور» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی که از ۲۸ آبان ماه در تالار اصلی تئا‌تر شهر به صحنه رفته ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۷ دی ماه ویژه هنرمندان به صحنه خواهد رفت.

نمایش «ترور» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹ با بازی بهزاد فراهانی، یکتا ناصر، فرید قبادی، بهناز نازی، یعقوب صباحی، سعید داخ، محمد ساربان، کاظم هژیرآزاد، کتانه افشاری‌نژاد، نقی سیف‌جمالی، سیاوش چراغی‌پور، امیر مهدی کیا، بهروز پوربرجی، رضا جهانی، بهنام شرفی، شقایق فتحی، سروش کریمی‌نژاد، پیروز میرزایی، مهرداد خانی، محمد‌نژاد، شقایق‌پور علی، نیکی ابراهیم شاه، شیما جعفرزاده، هلیا کریمی، نسرین پرهام در تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر به صحنه می‌رود.

کد خبر : ۳۳۸۲۹۹