خبرگزاری کار ایران

مهران مهام در گفت‌وگو با ایلنا:

از سیامک انصاری خسارت می‌گیرم/ اجازه حضور در هیچ پروژه‌ای به او داده نمی‌شود

مهران مهام با اشاره به این‌که نامه شکایتم از سیامک انصاری را به سیفی آزاد ارجاع داده‌ام؛ گفت: از سیامک انصاری خسارت می‌گیریم و تا زمانی که این خسارت پرداخت نشود؛ اجازه حضور در پروژه‌ای دیگر را به او نمی‌دهم.

مهران مهام (تهیه‌کننده سریال ویلا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره شکایت از سیامک انصاری به دلیل انصراف از همکاری در سریال "ویلا"؛ گفت: نامه‌ای را به آقای رحمان سیفی آزاد (رئیس مرکز امور نمایشی سیما ) ارجاع داده‌ام و گرفتن خسارت؛ اولین خواسته‌ای است که در نامه به آن اشاره کرده‌ام.

وی ادامه داد: نکته دیگر نیز این است که آقای انصاری با بنده قرارداد دارند و تا زمانی‌که خسارت بنده را پرداخت نکنند؛ اجاره نمی‌دهم در پروژه دیگری حضور پیدا کند.

مهام با اشاره به این‌که به دلیل آینده کاری باید برخورد قاطعی با سیامک انصاری شود زیرا با ادامه این روند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ توضیح داد: من ارتباطاتی را در سازمان و میان تهیه‌کنندگان دارم که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهم تا زمانی‌که خسارت بنده را پرداخت نکرده است؛ در پروژه‌ای حضور پیدا کند. چنانچه در چند پروژه‌ای که کاندیدا بوده؛ تهیه‌کنندگان از همکاری با او انصراف داده‌اند.

تهیه‌کننده سریال "ویلا" درباره دلایل انصراف، میزان مبلغ قرارداد و خسارتی که سیامک انصاری باید پرداخت کند؛ گفت: مطمئنا رقمی بالاتر در پروژه‌ای دیگر به او پیشنهاد شده است و بیماری بهانه‌ای بیش نیست. زیرا بیماری که اجازه کار کردن به بازیگر را ندهد یک شبه ظاهر نمی‌شود. درمورد میزان قرارداد و خسارت نیز اجازه دهید اطلاعات شخصی افراد را رسانه‌ای نکنم. 

وی با بیان این مطلب که ما این سریال که ده قسمت آن نوشته شده است را می‌سازیم؛ ادامه داد: با بازنویسی مجدد، کارگردانی جدید و تعیین بازیگرانی دیگر سریال ساخته می‌شود و برای نوروز 96 آماده پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قرار بر این بود که سریال "ویلا" به کارگردانی مرضیه برومند در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شود اما به دلیل انصراف سیامک انصاری در شب کلید زدن پروژه ساخت این سریال متوقف شد.

کد خبر : ۳۳۸۴۱۱