خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیرکل هنرهای نمایشی از محمدعلی کشاورز

مدیرکل هنرهای نمایشی در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر از استاد محمد علی کشاورز عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی کشاورز در این دیدار که روزگذشته با حضور مهدی شفیعی (مدیرکل هنرهای نمایشی) و وحید لک انجام شد، گفت: هر چیزی دارم از مردم مملکتم دارم؛ از کسانی که در عرصه تئا‌تر زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی توفیق دارم.

وی با بیان این جمله که آموزش باید سرلوحه تمام امور جوانان این عرصه باشد؛ گفت: ایران سرآمد هنر است و استمرار آموزش هنر برای نسل جوان ضرورت دارد، همچنان که اهمیت این مقوله را مقام معظم رهبری در نشست اخیرشان اشاره کرده‌اند.

وی؛ شناخت و تمرکز جوانان بر ادبیات ایران را متذکر شده و از مسئولان نظام خواست سرمایه‌گذاری کلان و جدی مادی و معنوی در عرصه تئا‌تر داشته باشند.

کشاورز تاکید کرد: این سرمایه گذاری باید تمام کشور و تمامی فعالان هنرهای نمایشی را شامل شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی نیز ضمن ابراز خرسندی از احوال مساعد کشاورز اظهار کرد: اینکه با وضعیت موجود جسمانی همچنان به تئا‌تر توجه دارید و به دیدن آثار روی صحنه می‌روید جای تقدیر دارد. جوانان این کشور و اهالی تئا‌تر باید توجه جدی به میراث منتقل شده توسط پیشکسوتانی همچون استاد کشاورز داشته و این ارتباط را باید به طور پیوسته حفظ کنند.

در ادامه این دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی گزارشی از جشن ۵۰ سالگی تئا‌تر سنگلج و مراسم افتتاح سی و چهارمین جشنواره تئا‌تر فجر و همچنین توضیحاتی درخصوص حضور هنرمندان عرصه ملی و بین المللی در این دوره از جشنواره ارائه داد.

شفیعی از کشاورز به عنوان یکی از بزرگان این عرصه برای آغاز این رخداد فرخنده رخصت گرفت.

کد خبر : ۳۳۸۴۶۹