خبرگزاری کار ایران

میترا محاسنی به جمع داوران «جایزه فرشته» پیوست

شهرکتاب فرشته دومین دوره‌ جایزه فرشته در بخش مسابقه‌ عکس با موضوع محله کودکی را برگزار می‌کند.

 به گزارش ایلنا، مریم زندی درخصوص علت عدم حضور در داوری این مسابقه گفت: دلیل آن است که سفری برایم پیش آمده و در آن تاریخ ایران نیستم هر چند امیدوار بودم که بتوانم در اینجایزه حضور داشته باشم.

این هنرمند در ارتباط با انتخاب میترا محاسنی در هیأت داوران این مسابقه بیان داشت: خوشحال هستم خانم میترا محاسنی که از عکاسان بسیار خوب کشورمان هستند در هیات داوران جایزهٔ فرشته حضور خواهند داشت.

داوری بخش عکس جایزه فرشته برعهده ناصر تقوایی، میترا محاسنی و محمود کلاری است که درنهایت پس از بررسی آثار ارسالی به این دوره همزمان با روز اختتامیه آن‌که در اردیبهشت ١٣٩۵ برگزار می‌شود به ١٠ اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

قوانین این دوره از جایزه عکس فرشته عبارتند از اینکه عکس‌ها باید با ابعاد ١۵٠ DPI و طول عکس ۴٠ سانتی‌م‌تر و با فرمت jpg باشد در وب‌سایت جایزه فرشته به نشانی http: //jayezefereshteh. ir ثبت شود و تکمیل فرم ثبت‌نام آنلاین الزامی است. هر شرکت‌کننده در ‌‌نهایت می‌تواند با سه عکس در دومین دوره جایزه فرشته ثبت‌نام کند. مهلت ارسال آثار برای شرکت در این دوره از جایزه تا ١۵ فروردین ١٣٩۵ خواهد بود.

تعداد عکس حد اکثر هر نفر ۳ عکس با این حال از هر شرکت کننده ۱ عکس انتخاب خواهد شد. به علاوه در صورت کپی برداری یا استفاده از آثار دیگران عکس مورد نظر حذف خواهد شد. هم چنین عکس‌ها باید بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد و نباید در مسابقه دیگری شرکت داده شده باشند.

جوایز این دوره نیز به شرح ذیل می‌باشد:

چاپ آثار ۱۰ نفر اول در کتاب دورهٔ بعد جایزه فرشته.

برگزاری نمایشگاه عکس ۳۰ نفر برگزیده هیأت داوران هم زمان با روز اهدای جوایز.

جایزه منتخب هیأت داوران برای نفر اول: تندیس جایزه فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ ۲۰٫ ۰۰۰٫ ۰۰۰ ریال جایزه نقدی.

جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیأت داوران: لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب.

شرکت کنندگان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص جایزه فرشته و مراحل داوری را از طریق وب سایت جایزه فرشته http: //jayezefereshteh. ir پیگیری کنند.

کد خبر : ۳۳۹۲۱۷