خبرگزاری کار ایران

تاریخ جشن تولد ۴۳ سالگی تئاتر شهر تغییر کرد

تاریخ مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد افتتاح مجموعه تئاتر شهر از روز سه شنبه، ششم بهمن به پنجشنبه هشتم بهمن ماه تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، تاریخ مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد افتتاح مجموعه تئا‌تر شهر که قرار بود روز سه شنبه، ششم بهمن ماه در تالار اصلی برگزار شود به ساعت ۱۹ تاریخ پنجشنبه، هشتم بهمن ماه تغییر پیدا کرد.

در این مراسم که به میزبانی مجموعه تئا‌تر شهر برگزار می‌شود، داریوش فرهنگ کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئا‌تر کشورمان که از جمله هنرمندان فعال این مجموعه طی سال‌های گذشته است به عنوان مه‌مان ویژه روی صحنه حاضر می‌شود و همراه با تماشاگران در حرکتی نمادین تولد چهل و سومین سالگرد تاسیس این مجموعه را برگزار می‌کند.

مجموعه تئا‌تر شهر از جمله آثار ثبت شده در فهرست میراث ملی کشورمان است که هفتم بهمن ماه سال ۱۳۵۱ افتتاح شد. نمایش «باغ آلبالو» اثر جاودانه آنتوان چخوف به کارگردانی آربی آوانسیان روز ۲۳ بهمن ماه‌‌ همان سال با بازی داریوش فرهنگ، سوسن تسلیمی، مهدی هاشمی، فهیمه راستکار، پرویز پورحسینی، صدرالدین زاهد، مهوش افشارپناه، هوشنگ توکلی، سیاوش تهمورس به عنوان اولین اثر نمایشی این مجموعه در تالار اصلی روی صحنه رفت.

کد خبر : ۳۴۱۳۹۶