خبرگزاری کار ایران

ماهنامه «دیار» امروز منتشر می‌شود

نخستین شماره دور جدید ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی « دیار» امروز، چهارشنبه ۷ هفتم بهمن روی پیش‌خوان باجه‌های مطبوعاتی می‌آید.

به گزارش ایلنا، تیتر یک روی جلد این ماهنامه با عنوان «حریم شهرزاد» به بررسی دلایل محبوبیت ملودرام عاشقانه و تاریخی شهرزاد اختصاص دارد. میزگردی با حضور تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران سریال شهرزاد همچون حسن فتحی، علی نصیریان ، جمشید هاشم پور، محمد امامی و... ، مصاحبه با مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، فریبا متخصص و دیگر عوامل این مجموعه پرونده ویژه نشریه دیار برای سریال شهرزاد است.

همچنین گفتگو با بهزاد فراهانی، سهراب پورناظری، فریدون آسرایی و مروری بر فیلم‌ها و غایبان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، اسکار 88 و شمایل‌نگاری مردان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از دیگر بخش‌های این مجله است.

گزارشی مستند از زندگی معتادان محله هرندی، پرونده ویژه چابهار، پرونده شبکه‌های مجازی، گفتگو با مهراب قاسم خانی و مهتاب کرامتی درباره دردسرهای حریم خصوصی، بررسی اقتصاد پسابرجام در گفتگو با سیروس ناصری، رمزگشایی از روزهای برجام در کمیسیون ویژه در گفتگو با دکتر غلامرضا تاجگردون رییس کمسیون   برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و تحلیل  بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود موضوعاتی است که در این شماره از ماهنامه دیار منتشر شده است.

کد خبر : ۳۴۱۸۳۲