خبرگزاری کار ایران

سه نمایش در ویژه برنامه «نقد تئا‌تر» بررسی می‌شود

در سومین برنامه از ویژه برنامه‌هایی که شبکه چهار به مناسبت برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر تدارک دیده است سه نمایش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، در این برنامه که به صورت زنده در ساعت ۲۱ روز چهارشنبه، هفتم بهمن ماه پخش می‌شود نمایش‌های «صبح بخیر» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی (منتخب از بخش مهمان جشنواره)، «خانم» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین طاهری از شهرستان سیرجان (منتخب از بخش‌های مرور تئا‌تر ایران در سال ۱۳۹۴ و مسابقه تئا‌تر ایران) و «اودیسه» نوشته امین طباطبایی و به کارگردانی آرش دادگر (منتخب از بخش‌های مهمان و مسابقه بین‌الملل)، با حضور رامتین شهبازی و کارگردانان نمایش‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 «نقد تئا‌تر» از مجموعه برنامه‌های «نقد چهار» است که پس از پخش دو ویژه برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه، سومین ویژه برنامه خود را در روز چهارشنبه روی آنتن می‌برد. آخرین قسمت از ویژه برنامه‌های نقد تئا‌تر با موضوع بررسی رویدادهای سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر نیز در روز شنبه ۱۰ بهمن ماه پخش خواهد شد که تهیه کننده برنامه در تلاش است این برنامه را به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های خارجی حاضر در جشنواره، اختصاص دهد.

تهیه کنندگی این برنامه را مجید گیاه چی و اجرای آن را دکتر عطاالله کوپال برعهده دارند.

کد خبر : ۳۴۲۰۱۷