خبرگزاری کار ایران

کارگردان «پل خواب»:

هیچ وقت خودم را یک فیلمساز تجاری نمی‌دانم

کارگردان «پل خواب» گفت: اندیشیدن به فروش فیلم در اولویت نخست من نبوده است ضمن اینکه هیچ وقت خودم را یک فیلمساز تجاری نمی‌دانم.

به گزارش ایلنا، اکتای براهنی پس از نمایش فیلم «پل خواب» در پردیس سینمایی ملت گفت: نمی‌دانم امروز چه اتفاقی برای فیلم افتاد که کیفیت آن تا این اندازه پایین بود زیرا من این خبر را چندین بار با منتقدین دیده بودیم.

وی ادامه داد: به نظرم باید پیگیری کنیم تا متوجه شوم نسخه dcp در چه وضعیتی قرار گرفته که کیفیت فیلم تا این اندازه پایین آمده است.

کارگردان «پل خواب» درباره پیش بینی خود از نگاه مخاطبان نسبت به فیلم نیز گفت: «پل خواب» یک فیلم قصه گو است اما نمی‌توان نظر تماشاگران را نسبت به این فیلم به سادگی تخمین زد.

براهنی ادامه داد: متاسفانه این فیلم در کاخ مردمی جشنواره در ساعت بدی اکران شد اما با توجه به اینکه فیلم نوزدهم بودیم نسبت به این موضوع اعتراضی نکردیم.

وی درباره پیش‌بینی خود از نظر هیات انتخاب جشنواره درباره این فیلم افزود: فکر می‌کنم منتقدانی که تا این لحظه فیلم را دیده‌اند نظرشان نسبت به فیلم مثبت بوده است و ارزیابی هیات انتخاب نسبت به فیلم نیز مثبت بوده است.

براهنی در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه در زمان ساخت این فیلم به گیشه هم فکر کرده بودید؛ پاسخ داد: اندیشیدن به فروش فیلم در اولویت نخست من نبوده است ضمن اینکه هیچ وقت خودم را یک فیلمساز تجاری نمی‌دانم.

کد خبر : ۳۴۳۴۳۸