خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب تهران

شورای برنامه‌ریزی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور مدیران کمیته‌های مختلف این نمایشگاه تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه امیرمسعود شهرام‌نیا (قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه کتاب) با ارائه گزارشی از روند اجرایی فعالیت‌ها در شهر آفتاب گفت: در حال حاضر نگرانی بابت پیشرفت کار‌ها در شهر آفتاب بسیار کم شده و سرعت انجام کارهای مربوط به آماده سازی شهرآفتاب برای نمایشگاه با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به جانمایی اولیه فضاهای عمومی نظیر استراحت‌گاه‌ها و نمازخانه‌ها اظهار داشت: رصد فعالیت‌های مربوط به آماده سازی و کنترل پروژه توسط هیئت سه نفره متشکل از نماینده معاونت فرهنگی، نماینده تشکل‌های نشر و نماینده شهرداری تهران انجام می‌شود.

شهرام‌نیا با تشریح فضای مسقف موجود در شهر آفتاب و فضاهای باز مناسب برای سازه‌بندی گفت: مسئولان شهرداری در تلاش هستند تا سازه‌ها از کشورهای ترکیه و امارات وارد شوند و بخش کمی هم سازه‌های موجود استفاده شود.

همچنین در این جلسه سیاست‌ها و راهبردهای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به تصویب شورای سیاستگذاری این نمایشگاه رسیده است به مدیران کمیته‌ها ابلاغ شد.

در این جلسه مقرر شد مدیران کمیته‌ها نسبت به اعلام شرح برنامه‌ها و امکانات مورد نیاز خود در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر : ۳۴۷۱۸۷