خبرگزاری کار ایران

«دگردیس» اشعار فروغ را اجرا کرد/ بمرانی و شهریار مسرور روی صحنه رفتند

با لغو کنسرت گروه تندر؛ «دگردیس» روز گذشته fi گروه اول روی صحنه رفت و ماکان اشگواری نیز اجرایی را به عنوان جایگزین کنسرت لغو شده تندر در بخش دوم روی صحنه آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ روز گذشته گروه دگردیس، بمرانی و شهریار مسرور در سالن ارسباران روی صحنه رفتند. این اجراها برخلاف روز اول؛ طبق ساعت مقرر برگزار شد و هرچند صدابرداری همچنان شرایط مطلوبی نداشت اما وضعیت بهتر شده بود.

در کنسرت گروه دگردیس؛ قطعه‌ای «اینسترومنتال» اجرا شد. پس از آن «بانوی برفی» از اشعار بهمن بهمن دار و «آفتاب می‌شود» از اشعار فروغ اجرا شد. در ادامه‌ی گنسرت دگردیس؛ «خاکسترنما» با شعری از هاله مشتاقی نیا، «بعدها» با شعر فروغ و «شاسوسا» با شعری از سهراب سپهری اجرا شد.

گروه «بمرانی» نیز در کنسرت روز گذشته؛ به عنوان اولین قطعه‌ی خود «خورشید دزد» را اجرا کرد. در این کنسرت قطعه «پیاده‌روی» از جمله قطعات آلبوم اول این گروه به اجرا درآمد که البته تنظیم آن متفاوت بود. قطعه بعدی «پپرونی» بود که ترک جدیدی است که برای اولین بار توسط این گروه نواخته شده و قرار است در آلبوم بعدی‌اشان منتشر شود. سولوی ساکسیفون و پیانو هم در این بخش اجرا شد.

در ادامه کنسرت؛ قطعه‌ی «چراغا که خاموش شه» اجرا شد. اجرای تیتراژ «خندوانه» که البته در آن برنامه هیچ‌وقت پخش نشد از دیگر قطعات اجرایی این برنامه بود. این کنسرت با اجرای «سیرک»  با همراهی «هوتن شکیبا» به پایان رسید.

کد خبر : ۳۴۷۲۲۵