خبرگزاری کار ایران

بازدید شهردارمسقط ازموزه هنرهای معاصرتهران

شهردار مسقط و هیات همراه ضمن دیدار و گفت و گو با مجید ملا نوروزی از نمایشگاه در جستجوی گمشده،آثار فریده لاشایی و منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا؛ محسن بن محمد الشیخ (شهردار شهر مسقط) و ناصر الطانی (رایزن هیات مدیره خانه اپرای سلطانی عمان) و هیات همراه ضمن دیدار و گفت وگو با مجید ملانوروزی؛ از نمایشگاه درجستجوی گمشده (مجموعه آثار فریده لاشایی) وهمچنین منتخبی ازآثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی ورییس موزه هنرهای معاصر تهران در این دیدار گفت: آماده برگزاری آثار هنرمندان ایرانی بخصوص آثار خوشنویسی و نگارگری در عمان هستیم و همچنین آماده برگزاری آثار هنرمندان عمانی در ایران هستیم.

محسن بن محمد الشیخ شهردارشهرمسقط و نایب رییس هیات مدیره خانه موسیقی عمان نیز گفت: آثاری را که در موزه مشاهده کردم آثار بسیار با تکنیک و هنری بود و چیدمان  این آثار به‌خصوص آثار گنجینه موزه در کنار آثار یک هنرمند ایرانی بسیار جذاب و دیدنی بود.

شهردار مسقط درباره برگزاری آثار حجمی در این شهر گفت: قرار است نمایشگاهی از آثار مجسمه‌های برنزی درسطح شهر مسقط برگزار کنیم و آماده هستیم آثار هنرمندان مجسمه‌ساز ایرانی را هم به نمایش بگذاریم.

در پایان این دیدار مجید ملانوروزی کتاب نفیس شاهنامه و کتاب آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران را به شهردار مسقط هدیه کرد.

کد خبر : ۳۴۷۵۹۷