خبرگزاری کار ایران

حسین پارسایی از مدیریت تماشاخانه سرو انصراف داد

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خبر انصراف حسین پارسایی از ادامه مدیریت در تماشاخانه سرو را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حفیظ‌الله رفیعی با ارائه توضیحی در همین رابطه اظهار کرد: آقای پارسایی به دلیل مشغله کاری و قبول مسئولیت جدید امکان ادامه فعالیت در تماشاخانه سرو را نداشت و به همین دلیل از ادامه کار انصراف داد.

او افزود: فعالیت تماشاخانه سرو در دوره جدید با دو نمایش «من هنوز اینجام» و «سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند» آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس درباره شیوه انتخاب نمایش‌ها برای اجرا در تماشاخانه سرو توضیح داد: تولیت تماشاخانه سرو تحت نظارت بنیاد روایت است و در دوره جدید شورایی با هماهنگی انجمن تئاتر انقلاب در مورد انتخاب نمایش‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. درحال رایزنی برای معرفی شورای هنری هستیم.

او در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه‌های سال آینده تماشاخانه و حمایت‌های مالی از گروه‌های نمایشی گفت: برنامه‌ای با حمایت بنیاد روایت تدوین شده که برای سال آینده به تمامی گروه‌ها اعلام می‌شود و سعی می‌کنیم شرایط شایسته‌ای مهیا شود.

رفیعی با بیان اینکه «فراخوان اجرا در سالن‌های تماشاخانه سرو و استودیو نمایش روایت به زودی اعلام می‌شود»‌ بیان کرد: در حال تدوین جدول اجراهای سال آینده هستیم و من از این فرصت برای دعوت از تمامی گروه‌های علاقه‌مند به اجرا در تماشاخانه سرو دعوت می‌کنم. تلاش ما این است که سطح کارها قابل قبول و حرفه‌ای باشد.

بنای تاسیس تماشاخانه سرو در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به دبیری حسین پارسایی گذاشته شد. 

خبرگزاری ایلنا توضیحات حسین پارسایی درباره این خبر را منتشر می‌کند.

کد خبر : ۳۵۰۱۰۱