خبرگزاری کار ایران

تصویر پگاه آهنگرانی از تبلیغات تلویزیونی حذف شد

تیزرهای فیلم نزدیکتر با حذف تصویر و نام پگاه آهنگرانی از شبکه‌های مختلف سیما پخش می شود.

 به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «نزدیک‌تر» پوستر تازه این فیلم رونمایی شد. این پوستر برای اکران عمومی فیلم طراحی شده است. تبلیغاتخانه «دارتوک» طراحی و اجرای این پوستر، بیلبورد‌ها و سردر سینما‌ها را برعهده داشته و تا پایان اکران و در ادامه کمپین تبلیغاتی فیلم چند پوس‌تر دیگر محصول «دارتوک» هم رونمایی خواهد شد.

اکران «نزدیک‌تر» به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی از صبح امروز در سینماهای کوروش، آزادی، اریکه ایرانیان، جوان، ماندانا، زندگی، چهارسو، ملت، عصرجدید، شکوفه، کیان، راگا، ایران و تماشا آغاز شده است.

همزمان با اکران صفحه اینستاگرام فیلم با آدرس instagram. com/nazdiktarmovie، کانال تلگرام به آدرس telegram. me/nazdiktarmovie و سایت اصلی www. nazdiktar. net بروزرسانی شده است. تیزرهای این فیلم هم با حذف تصویر و نام پگاه آهنگرانی درحال پخش از شبکه‌های مختلف سیما است.

 «نزدیک‌تر» ششمین محصول سینمایی «ایران نوین فیلم» پس از «قصه‌ها»، «ماهی و گربه»، «ردکارپت» و... است و داستان یک خانواده را روایت می‌کند که بعد از دو سال دوباره دور هم جمع می‌شوند. صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدانبخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر : ۳۵۰۱۷۰