خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم سبز همزمان در تمام استان‌ها برگزار می‌شود

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز گفت: جشنواره فیلم سبز همزمان در تمام استان‌ها برگزار می‌شود تا در تمام کشور برای حفظ محیط زیست فرهنگ‌سازی کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی توحیدپور گفت: هنر ابزاری برای آموزش و ترویج فرهنگ به عموم مردم است و زبان سینما از ماندگار‌ترین زبان‌هایی است که تمام اقشار جامعه را درنظر می‌گیرد و می‌تواند در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست موثر باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم سبز در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، تاکید کرد: فیلم‌های این دوره جشنواره در بیش از ۴۰ سالن سینما در کشور نمایش داده می‌شود. باید در تمام کشور برای حفظ محیط زیست فرهنگ‌سازی کنیم. مدیران، مسئولان و مردم جوامع محلی مثل روستا‌ها در مراکز استان‌هایشان می‌توانند در جشنواره فیلم سبز حضور داشته باشند و در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند و نسبت به حفظ محیط زیست آموزش ببینید.

توحید‌پور افزود: در جشنواره فیلم سبز کارگاه‌های تخصصی سازمان محیط زیست برای عموم مردم برگزار می‌شود.

 تاکنون وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، تمامی ادارات کل‌های محافظت محیط زیست استان‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد (سمن) همکاری خودشان را با این جشنواره اعلام کرده‌اند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به دبیری فرهاد توحیدی۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه۱۳۹۵برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۵۰۹۳۵