خبرگزاری کار ایران

نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در پردیس چارسو

آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌رود.

به گزارش ایلنا، هفته نمایش فیلم‌های منتخب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از پنجشنبه ۱۳ اسفند لغایت جمعه ۲۱ اسفند در این پردیس برگزار می‌شود.

در این برنامه که در روزهای یاد شده از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود، پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی با حضور عوامل فیلم‌ها برگزار می‌شود.

در هفته فیلم پردیس چارسو پنجشنبه ۱۵ اسفند فیلم «اژد‌ها وارد می‌شود» با حضور مانی حقیقی، یکشنبه ۱۶ اسفند فیلم «نفس» با حضور نرگس آبیار و پانته آ پناهی‌ها، دوشنبه ۱۷ اسفند فیلم «لانتوری» با حضور رضا درمیشیان، باران کوثری و نوید محمد‌زاده، سه شنبه ۱۸ اسفند فیلم «من» با حضور سهیل بیرقی و امیر جدیدی، چهارشنبه ۱۹ اسفند فیلم «سینما نیمکت» با حضور محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور و اشکان خطیبی، پنجشنبه ۲۰ اسفند فیلم «ایستاده در غبار» با حضور محمد حسین مهدویان و هادی حجازی فر و جمعه ۲۱ اسفند فیلم «نیمرخ‌ها» با حضور سحر دولتشاهی و رویا نونهالی به نمایش در می‌آید و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

علاقمندان به حضور در این هفته فیلم می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت پردیس چارسو به نشانی www. cinemacharsou. com و سایت سینماتیکت به نشانی www. cinematicket. org و یا گیشه پردیس چارسو مراجعه نمایند.

پردیس چارسو با دارابودن ۵ سالن مجهز به پیشرفته‌ترین تکتولوژی صدا و تصویر و هزار واحد پارکینگ در خیابان جمهوری، تقاطع پل حافظ، طبقه هفتم بازار موبایل چارسو واقع شده است.

کد خبر : ۳۵۱۶۳۶