خبرگزاری کار ایران

همزمان با نمایشگاه کتاب تهران؛

اولین نشست کمیته فرهنگی ایران و عمان برگزار می‌شود

دردیدار نماینده ایران با مدیر کل روابط بین‌المللی وزارت فرهنگ عمان برگزاری اولین نشست کمیته فرهنگی ایران و عمان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در دیدار نماینده ایران با یوسف البلوشی (مدیر کل روابط بین‌المللی وزارت فرهنگ عمان و نماینده کمیته مشترک فرهنگی ایران و عمان) در حاشیه نمایشگاه کتاب مسقط ضمن دعوت از ایشان برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل اولین نشست کمیته فرهنگی ایران وعمان همزمان با برگزاری بیست ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار یوسف البلوشی (مدیرکل روابط بین‌المللی وزارت فرهنگ عمان) از مهمان نوازی ایرانیان از هیات عمانی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد این اقدام موثر فصل جدیدی در روابط دو کشور ایحاد کرده و باید قدم‌های بعدی محکمتر برداشته شود.

در این دیدار بهمن اکبری (رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران درعمان) نیز از تشکیل نخستین نشست کمیته فرهنگی ایران و عمان استقبال کرد و گفت: باید سطح روابط فرهنگی دو کشور را متوازن و متناسب با سطح روابط اقتصادی و سیاسی ارتقا دهیم. از این رو تشکیل این کمیته برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر ضروری است.

البلوشی درپایان این دیدار اظهار امیدواری کرد: اولین نشست این کمیته مشترک همزمان با بیست ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران تشکیل شود.

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عمان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بود.

کد خبر : ۳۵۱۸۶۷