خبرگزاری کار ایران

اولین انتخابات انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد

انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان اصفهان با حضور گروه‌های ثبت شده نمایشی این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان‌ها با حضور ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، اتابک نادری مدیر امور هماهنگی تئا‌تر استان‌های مرکز هنرهای نمایشی، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و ۹۷ نفر از هنرمندان تئا‌تر استان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه اتابک نادری به ارائه گزارشی از چگونگی ثبت گروه‌های نمایشی و ضرورت توجه به گروه محوری و تولیدمداری در عرصه تئا‌تر پرداخته و اظهار امیدواری که این روند به عنوان یکی از جدی‌ترین فرایند‌های این دوره از مدیریت تئا‌تر ثمربخش و مطلوب واقع شود.

ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این انتخابات به عنوان نخستین انتخابات شعب انجمن هنرهای نمایشی، خواستار حمایت و جدیت هنرمندان تئا‌تر از نتیجه این رای گیری شد.

وی با متعالی دانستن رویکرد‌های نمایشی استان اصفهان و با اشاره به جایگاه ارزشمند آثار نمایشی هنرمندان این استان، نتیجه اصالت بخشی و هویت دهی به گروه‌های تئاتری را اعتلای تئا‌تر و اثر بخشی نقش هنرمند در سرنوشت و حیات هنری خود و اقلیم خویش دانست.

در ادامه این برنامه، نامزدهای انتخابات هیات رئیسه معرفی و حاضران رای مکتوب خود را به صندوق رای تحویل دادند که در پایان هوشنگ جمشیدیان، اسماعیل موحدی، منصور قربانی، شهاب غزالی و محسن عربزاده به عنوان اعضا هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر : ۳۵۲۲۹۱