خبرگزاری کار ایران

پس از اعتراض بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی موسیقی؛

خانه موسیقی شکایتش از ساسان فاطمی را پس می‌گیرد

پس از اعتراض بیش از 600 نفر از پیشکسوتان و اهالی موسیقی به شکایت خانه موسیقی از ساسان فاطمی؛ این خانه شکایت خود را ار ساسان فاطمی پس می‌گیرد.

به گزارش ایلنا؛ پس اعتراض ساسان فاطمی به خانه موسیقی و نقدهای او به عدم رعایت قوانین اساسنامه؛ خانه موسیقی از این اتنوموزیکولوژیست شکایت کرد که این شکایت اعتراض بیش از 600 نفر از اهالی موسیقی و بزرگانی چون کیهان کلهر و حسین علیزادهٰ را در پی داشت. 

بر این اساس جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره و شورای عالی و دیگر مدعوین و همچنین ساسان فاطمی به منظور مرتفع کردن این سوءتفاهمات در محل خانه موسیقی برگزار شد.

در پایان این جلسه صورتجلسه ای با این مضمون به تائید و امضای حاضران رسید:

جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره خانه و چند مدعو از اهالی موسیقی در تاریخ 12 اسفند 1394 به منظور حل و فصل موارد اختلافی فی مابین آقای دکتر فاطمی با مجموعه خانه موسیقی برگزار شد.

در این جلسه بعد از صحبت‌های طرفین واستماع مسائل و موضوعاتی که در رسانه ها مطرح شده است، آقای فاطمی اظهار داشتند تمامی موارد و صحبت‌هایی که از جانب ایشان در خصوص تهمت‌های مالی و غیره در مورد خانه موسیقی مطرح شده سوء تفاهم بوده است و ایشان در این زمینه‌ها وارد نشده است.

در ادامه جلسه آقای فاطمی اظهار داشتند مسائل واختلاف نظر وی با خانه موسیقی صرفا در مورد اجرای اساسنامه خانه موسیقی بوده است و کوشش خواهد شد با همکاری طرفین این مسائل حل و فصل شود.

در ادامه جلسه طرفین به توافق رسیدند با توجه به نزدیک بودن انتخابات خانه موسیقی، برگزاری مجامع عمومی کانون هاباحضور هیئت نظارت که از سوی وزارت ارشاد تعیین خواهد شد برگزار شود.

در پایان بعد از اقناع طرفین و حل و فصل مسائل اختلافی مقرر شد در اسرع وقت خانه موسیقی شکایت خود از آقای فاطمی را پس بگیرد.  

داود گنجه‌ای، هوشنگ کامکار(از اعضای شورای عالی) تقی ضرابی، محمدسریر، نصرالله ناصح پور، داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا نوربخش(از اعضای هیئت مدیره)، مجید کیانی(موسیقیدان و عضو کانون پژوهشگران)، محمدموسوی(مدیر موسسه ماهور)، عبدالحسین مختاباد(عضو کانون خوانندگان و عضو شورای شهر)، حمیدرضاعاطفى، بابک خضرایی(از اعضاى کانون پژوهشگران) و حمیدرضا رضایی از اعضای حاضر در این جلسه بودند.

کد خبر : ۳۵۲۴۶۸