خبرگزاری کار ایران

«کوپن» در شبکه چهار نقد و بررسی می‌شود

بیست و هفتمین برنامه «نقد تئاتر» روز یکشنبه، شانزده اسفند ماه با نقد و بررسی نمایش «کوپن» نوشته سپیده خمسه‌نژاد و کارگردانی سیدجواد روشن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سپیده خمسه‌نژاد متن این نمایش را براساس داستان «کارت» نوشته‌ مارسل اِمه که توسط اصغر نوری ترجمه شده، نوشته است.

در این نمایش طنز، داستان شهری روایت می‌شود که به خاطر مشکلات مختلف، زندگی مردمانش، کوپنی می‌شود که بر اساس این قانون، حق نویسندگان از زندگی فقط 5 روز در ماه است. نویسنده‌ای که فقط 5 روز در ماه حق زندگی دارد به این تصمیم معترض است و ...

نمایش «کوپن» کاری از گروه تئاتر یگانه است که در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر در رشته‌های کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی و بازیگری کاندیدای دریافت جایزه شده بود.

این نمایش که در آن بازیگرانی چون مسعود میرطاهری، مرضیه صدرایی، فهیمه امن‌زاده و خیام وقار کاشانی به ایفای نقش می‌پردازند تا ۱۶ اسفندماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بر صحنه است.

در برنامه روز یکشنبه کوروش سلیمانی، اصغر نوری و سیدحواد روشن حضور دارند.

«نقد تئاتر» از مجموعه برنامه‌های «نقد چهار» است که ساعت ۲۱ روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته به طور زنده و تکرار آن پس از اذان ظهر روز بعد، از شبکه چهار پخش می‌شود.

برنامه امشب (شنبه) "نقد تئاتر" نیز به نقد  و بررسی نمایش «چمدان» اختصاص دارد.

مجید گیاه‌چی تهیه کنندگی و عطاالله کوپال اجرای برنامه نقد تئاتر را برعهده دارند.

کد خبر : ۳۵۲۸۹۸