خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان:

مربیان، گل‌های با طروات کانون مهربانی‌اند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی نوروزی، مربیان و کارکنان پرتلاش و سخت‌کوش کانون مهربانی، سروهای بلند و گل‌های با طراوت باغی تشبیه کرد که با دست‌های پرتوان و بهار‌آفرین خود، شادابی و سرسبزی را به جوانه‌های کوچک این باغ هدیه می‌دهند.

به گزارش ایلنا؛ علیرضا حاجیان‌زاده در آستانه آغاز سال ۱۳۹۵ هجری خورشیدی در این پیام به ویژگی نوروز پیش‌رو و هم‌زمانی آن با ولادت دختر بزرگوار پیامبر مهربانی اشاره کرده و آورده است: اکنون که باغ سرسبز و پر طراوت کانون، نظاره‌گر بهاری تازه و نوروزی دیگر از جنس مهربانی، پویایی و شکوفایی است، طبیعت جامهٔ کهنه نو کرده و عطر تازگی و طراوت، فضای کوچه‌ها و خانه‌ها را آکنده کرده است؛ ما نیز به آیین طبیعت، جامهٔ جان، نو می‌کنیم و گرامی می‌داریم این جشن باستانی و کهن را که میراث نیاکان و بزرگان این مرز و بوم است. به ویژه نوروز امسال که با میلاد فرخنده و خجسته بانوی دو عالم، دختر بزرگوار پیامبر مهربانی، حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مصادف شده است.

وی ضمن عرض تبریک این میلاد خجسته، روز بزرگداشت مقام زن و مادر را نیز به همهٔ زنان و مادران فرهیختهٔ کانون پرورش فکری تبریک و شادباش گفته و سالی سرشار از سلامتی، آرامش و توفیق برای مربیان و کارکنان پرتلاش و سخت‌کوش کانون از بارگاه پروردگار طبیعت، آرزو کرده است.

متن کامل پیام مدیرعامل به شرح زیر است:

به نام خدای مهربان

 خوشا هر باغ را بارانی از سبز

 خوشا هر دشت را دامانی از سبز

 برای هر دریچه سهمی از نور

 لب هر پنجره گلدانی از سبز

همراهان صمیمی، همکاران پر تلاش

اکنون که باغ سرسبز و پر طراوت کانون، نظاره‌گر بهاری تازه و نوروزی دیگر از جنس مهربانی، پویایی و شکوفایی است، طبیعت جامهٔ کهنه نو کرده و عطر تازگی و طراوت، فضای کوچه‌ها و خانه‌ها را آکنده کرده است، ما نیز به آیین طبیعت، جامهٔ جان نو می‌کنیم و گرامی می‌داریم این جشن باستانی و کهن را که میراث نیاکان و بزرگان این مرز و بوم است؛ به ویژه نوروز امسال که با میلاد فرخنده و خجسته بانوی دو عالم، دختر بزرگوار پیامبر مهربانی، حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مصادف شده است.

ضمن عرض تبریک این میلاد خجسته، لازم می‌دانم روز بزرگداشت مقام زن و مادر را نیز به همهٔ زنان و مادران فرهیختهٔ کانون پرورش فکری تبریک و شادباش عرض کنم.

مربیان و کارکنان پرتلاش و سختکوش کانون مهربانی، سروهای بلند و گلهای با طراوت این باغند که با دست‌های پر توان و بهارآفرین خود، شادابی و سرسبزی را به جوانه‌های کوچک این باغ هدیه می‌دهند.

از بارگاه پروردگار طبیعت، برای همهٔ شما عزیزان، سالی سرشار از سلامتی، آرامش و توفیق آرزومندم.

کد خبر : ۳۵۶۱۴۶