خبرگزاری کار ایران

حبیب ایل بیگی اعلام کرد:

آخرین تصمیم ارشاد درباره رستاخیز، لاله و خانه پدری

معاون نظارت و ارزشیابی در اولین گفتگوی خود در سال 95 درباره آخرین وضعیت فیلم‌های رستاخیز، لاله و خانه پدری اظهارنظر کرد.

به گزارش ایلنا، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارشیبابی سازمان سینمایی اعلام کرد که امیدوار است فیلم سینمایی رستاخیز در سال 95 مجدد اکران شود و به نمایش در آید.

وی که  پنجشنبه 5 فروردین در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر حضور پیدا کرده بود، درباره آخرین وضعیت فیلم رستاخیز گفت: این فیلم با بودجه غیر دولتی ساخته شده است و  بخشی از هزینه آن از سوی شیعیان ومسلمانان جهان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در آخرین صحبت‌هایی که با احمدرضا درویش کارگردان فیلم داشتیم، ایشان همچنان معتقد بود که امکان حذف شخصیت حضرت عباس (ع) از فیلم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امیدواریم مسائل حقوقی این فیلم حل شود و دولت نیز کمک کند تابخشی از هزینه‌های این  فیلم تأمین شود و با رضایت دو طرف فیلم در سال 95 اکران شود زیرا فیلم رستاخیز ابراز ارادت سینمای ایران به واقعه عاشورا و امام حسین (ع) است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت فیلم خانه پدری گفت: تغییری در وضعیت این فیلم به وجود نیامده است و نمایش آن همچنان منتفی است.

ایل بیگی ادامه داد: درباره فیلم لاله نیز همچنان اختلاف نظرهای گذشته بین سرمایه گذار و سازنده آن وجود دارد و تغییری صورت نگرفته است.

کد خبر : ۳۵۶۹۶۷