خبرگزاری کار ایران

معاون هنری وزیر ارشاد:

امیدوارم گشایش‌هایی در زمینه بودجه تئاتر حاصل شود

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تئاتر پیام تبریکی را منتشر کرد و طی آن اظهار امیدواری کرد تا گشایش‌هایی در زمینه بودجه تئاتر در سال جاری حاصل شود.

به گزارش ایلنا، علی مرادخانی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به مناسبت فرا ررسیدن روز جهانی تئاتر پیام تبریکی را منتشر کرد.

در متن پیام علی مرادخانی آمده است:

«روز جهانی تئاتر بر عموم اهالی هنر به ویژه هنرمندان فرهیخته عرصه تاتر ایران مبارک باد.

همزمانی این روز جهانی با فصل زیبای بهار و نوروز ایرانی زمینه مساعدی است برای جدیتی جدید و نگاهی نو به تئاتر ایران که می بایست با بهره گیری از امکانات موجود به خصوص ظرفیتهای ارزشمند انسانی آن، در جهت تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های تئاتر ایران با مشارکت فراگیر همه فعالان تاتر در سراسر کشور اهتمامى تام معمول داشت.

هنر تئاتر هنر زندگی است و چگونه زیستن را با زبان و بیان هنر بهتر می توان آموخت. جامعه جهانی امروز مشکلات مشترکی دارد که هنر تئاتر می تواند در طرح و بیان راه برون رفت از آن به سهم خود موثر و نقش آفرین باشد.

اینجانب با ادای احترام به محضر یکایک بزرگان تئاتر ایران برای همه عزیزان توفیق خدمات شایسته و کمک به ساخت جامعه ای مبتنی بر کرامت و معنویت آرزومندم.

امیدوارم گشایش هایى در زمینه بودجه در سال جارى براى دولت محترم حاصل شود تا بتوانیم بخشى از مطالبات بحق اهالى تئأتر را جامه عمل بپوشانیم و همه این گرامیان را در رسالت بزرگى که بر دوش دارند هر چه بیشتر و بهتر همراهى کنیم.»

کد خبر : ۳۵۷۲۴۹