خبرگزاری کار ایران

رقابت 18 نویسنده در جایزه ادبی «چهل»

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۰۸

فهرست نهایی نویسندگانی که در نخستین دوره جایزه ادبی «چهل» داوری می‌شوند؛ شامل 18 داستان‌نویس منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ جایزه ادبی چهل در نخستین دوره خود آثار ۱۸ داستان‌نویس را ارزیابی و داوری می‌کند.

مکتب معاصر تهران بناست هرساله جایزه ادبی چهل را برگزار و امیدهای ادبیات داستانی ایران را معرفی کند. اینجایزه آثار داستان نویسان ۳۵ تا ۴۰ سالی را که حداقل سه کتاب منتشر کرده‌اند داوری می‌کند، بر این اساس اسامی نهایی این دوره از جایزه عبارت است از آرش آذرپناه، پیمان اسماعیلی، حامد اسماعیلیون، تکتم توسلی، علی چنگیزی، حامد حبیبی، مریم حسینیان، فرزام شیرزادی، مهرداد صدقی، محمد طلوعی، اولدوز طوفانی، منصور علیمرادی، مرتضی کربلایی‌لو، شاهرخ گیوا، شیوا مقانلو، مهدی یزدانی‌خرم، فرشته نوبخت و شهریار وقفی‌پور.

سمیرا سپهرنیا دبیر اجرایی این دوره از جایزه را بر عهده دارد و علی خدایی مشاور معتمد نخستین دوره جایزه ادبی چهل است. بلقیس سلیمانی، ناهید طباطبایی، فرشته احمدی، محمدحسن شهسواری و محمد حسینی نیز هیئت امنای داوری اینجایزه را بر عهده دارند. اسامی نهایی داورانی که در این دوره از جایزه کار داوری را بر عهده دارند نیز همزمان با برگزاری جایزه منتشر خواهد شد.

دبیرخانه این جایزه، مستقر در محل مکتب تهران به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان آبان جنوبی، کوچه کیوان، پلاک هشت واقع شده است. اساسنامه جایزه ادبی چهل در سایت maktabetehran. com برای عموم قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز