خبرگزاری کار ایران

انتشار دومین آلبوم داماهی در نیمه دوم سال / کنسرت‌های داماهی ادامه دارد

دومین آلبوم داماهی نیمه دوم سال 95 منتشر می‌شود و پیش از آن؛ داماهی کنسرت‌های را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه می‌برد.

دارا دارایی (سرپرست گروه داماهی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره‌ی برنامه‌‌های آینده این گروه گفت: طبق برنامه‌ای که داریم؛ قرار است آلبوم جدیدمان را نیمه‌ی دوم امسال منتشر کنیم. در حال حاضر برنامه‌های زیادی برای ضبط در اختیار داریم اما هنوز هیچ یک از قطعات آلبوم دوم داماهی ضبط نشده است.

او ادامه داد: آلبوم آینده گروه داماهی نزدیک به ده قطعه خواهد داشت که تاکنون سه قطعه آن در کنسرت‌هایمان اجرا شده است. علاوه بر این به زودی شایان فتحی به ایران می‌آید و ما امکان این را خواهیم داشت که از خرداد ماه تا حد زیادی کارهای آلبوم را پیش ببریم و در تابستان مراحل نهایی کار و مجوز را انجام دهیم.

این نوازنده گیتار همچنین درباره تور کنسرت‌های داماهی گفت: با توجه به استقبالی که تاکنون از اجراها و آلبوم داماهی شده؛ ما کنسرت‌های زیادی برگزار نکردیم اما درنظر داریم که در بهار اجراهایی را در شیراز، بندر عباس و تهران روی صحنه ببریم.

وی در پایان افزود: اجرایی که در تهران روی صحنه می‌بریم در فرهنگسرای نیاوران و در هفته موسیقی تلفیقی است. علاوه بر آن در تابستان نیز کنسرت‌هایی مستقل را برگزار می‌کنیم. البته اگر بدانیم امکان اجرا در شهرستان‌های دیگر هم وجود دارد، آلبوم داماهی را به سایر شهر ها نیز خواهیم برد.

کد خبر : ۳۵۹۱۰۵