خبرگزاری کار ایران

پوستر خارجی فیلم «نفس»رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار با طرحی از علی باقری در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش  ایلنا، پوستر فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، براساس مضمون فیلم، توسط علی باقری طراحی و در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

علی باقری طراح پوستر فیلم سینمایی «نفس» برخلاف سنت معمول در طراحی پوستر فیلم‌های سینمایی از عکس استفاده نکرده و طرح حاضر نقاشی است که با قلم نوری کار شده است.

به گفته طراح پوستر فیلم سینمایی «نفس»، در طراحی پوستر این فیلم سینمایی حال و هوای داستان را در خط به خط با نقاشی‌هایی که کشیده، حفظ کرده است تا هم برای مخاطب جذاب و هم معرف فیلم باشد.

فیلم سینمایی «نفس» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده و شرکت سینمایی نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «نفس» سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر که به دبیری محمد حیدری برگزار شد، دریافت کرد.

این فیلم همچنین نامزد دریافت بهترین‌های جشنواره در پنج بخش بهترین موسیقی، بهترین طراحی گریم، طراحی صحنه و لباس، صداگذاری و جلوه‌های ویژه بصری بوده است.

فیلم سینمایی «نفس» در بخش رقابتی سینمای سعادت در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میر کریمی و در کنار 14 اثر سینمایی که دو فیلم از مجموع آثار ایرانی هستند به رقابت می‌پردازد.

کد خبر : ۳۵۹۸۲۷