خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

تماشای فیلم‌های جشنواره جهانی فیلم فجر فقط با بلیت امکان‌پذیر است

راستین می‌گوید کسانی که تقاضای تماشای فیلم‌های جشنواره جهانی فیلم فجر را دارند باید برای هر سانس بلیت تهیه کنند و بلیت‌فروشی به شکل سری و تعدادی وجود ندارد.

 رضا میرکریمی (دیبر جشنواره جهانی فیلم فجر) اعلام کرده است که بیش از 4 هزار نفر برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت نام کرده‌اند و این آمار این سوال را بوجود می‌آورد که باتوجه به ظرفیت سینما چارسو چگونه این افراد می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

شادمهر راستین (مسئول باشگاه هواداران سی و چهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره این مسئله می‌گوید: مجموع سالن‌های سینمای  چارسو هزار نفر ظرفیت دارد و هر فردی که می‌خواهد به تماشای فیلم‌ها بنشیند باید بلیت تهیه کند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان بلیت سانس‌ها به صورت سری فروخته نمی‌شود و اینکه یک نفر  تمام بلیت‌ها را خریداری کرده باشد و دائم بنشیند در سالن فیلم ببیند؛ اصلا وجود ندارد بلکه هر فرد می‌تواند حداکثر 4 بلیت در روز خریداری کند.

 راستین افزود: 50 درصد ظرفیت هر سانس نمایش برای افرادی است که ثبت‌نام کرده‌اند و 50 درصد بقیه ظرفیت سالن  برای خبرنگاران، مهمانان ویژه، خانه سینما و... است. وقتی سانس تمام می‌شود همه باید خارج شوند و برای سانس بعد دوباره بلیت تهیه کنند.

 وی افزود: از مجموع بیش از  4 هزار نفری که در باشگاه ثبت‌نام کرده‌اند 2 هزار نفر تأیید می‌شوند که از این 2 هزار نفر، هزار نفر می‌توانند بلیت بخرند که بر اساس پیش‌بینی ما حدود 500 نفر در روز در چارسو حضور دارند.

 راستین  ادامه داد: 50 درصد سهیمه که شامل خبرنگاران، مهمانان و بخش دارالفنون است؛ نیز برایشان بلیت تهیه می‌شود یا خودشان باید بلیت بگیرند و فقط یک سهمیه ده درصدی ویژه برای مهمانان و داوران ویژه است که در دست خود دبیر است.

وی افزود: اگر این مهمانان نیز  5 دقیقه دیر وارد سالن شوند مسئول سالن می‌تواند اجازه بدهد سایر افرادی که در صف هستند وارد سالن شوند.

 راستین درباره قیمت بلیت سانس‌ها گفت: البته قیمت بلیت‌ها اعلام نشده است ولی برای اعضائ باشگاه بین 50 الی 70 درصد باتوجه به دانشجو بودن یا محقق بودن یا فعالیتی که دارند؛ تخفیف درنظر گرفته شده و قیمت متغییر است.

کد خبر : ۳۵۹۹۰۳