خبرگزاری کار ایران

کدام استانها بیشترین فیلم را به جشنواره فیلم سبز ارسال کردند

مسئول ستاد استانی پنجمین جشنواره فیلم سبز گفت: تمامی استان‌ها برای شرکت در جشنواره فیلم سبز اثر فرستاده‌اند و از این میان استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان و مازندران بیشترین تعداد فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مزدک میررمضانی گفت: با نظر مثبت دکترمعصومه ابتکار بر ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست توسط جشنواره فیلم سبز بر تمام کشور، تمامی ادارات کل حفاظت محیط زیست در مراکز استان‌ها به عنوان مرکز مسؤول برگزاری جشنواره در سطح استان خود با این ستاد همکاری می‌کنند.

مسئول ستاد استانی پنجمین جشنواره فیلم سبز تاکید کرد: امیدواریم با استقبال مردم که اکنون اهمیت مسائل محیط زیستی را بیش از پیش درک کرده‌اند، این جشنواره موجب ایجاد موجی سراسر از آگاهی وحساسیت نسبت به مسائل مربوط به حفاظت محیط زیست شده و با فرهنگ سازی گسترده، تحولی عمیق دراین عرصه بسیار پر اهمیت که مکرراً مورد تأکید عالی‌ترین مقامات کشور قرار گرفته است، ایجادکند.

وی گفت: تمامی استان‌ها به جز استان خراسان جنوبی فیلم‌هایی را برای شرکت در جشنواره فرستاده‌اند که از این میان استانهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان ومازندران بیشترین تعداد فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

جشنواره بین المللی فیلم سبز 24 تا 31 اردیبهشت  در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۵۹۹۲۲