خبرگزاری کار ایران

سهیلا پورگرامی و پدرام درخشانی به صحنه می‌روند

گروه موسیقی آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی و خوانندگی پیمان رضایی 16 اردیبهشت امسال ساعت 15 در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ اعظم صداقت، تهیه‌کننده این کنسرت با اعلام این خبر گفت: این کنسرت تلفیقی است که در بخش اول قطعاتی از ساخته‌های پدرام درخشانی که بر روی اشعار کلاسیک ساخته شده، اجرا می‌شود. همچنین گروه در بخش بعدی پروه  قطعات موسیقی محلی که تنظیمات جدید شده‌اند، را  اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: برای این کنسرت قطعانی چون هوای عاشقی، دیوانه شو، عشق و درویش، سر عشق، زهی عشق، تک درختی، شانه تدارک دیده شده که اشعار آن از ابوسعید ابلخیر، مولانا، سعدی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تنظیم و آهنگسازی این قطعات از پدرام و میلاد درخشانی است.

صداقت درباره اعضای این گروه گفت: در این گروه علاوه بر سهیلا پورگرامی، پدرام درخشانی به عنوان سرپرست و آهنگساز، ایمان قاسم پور به عنوان مجری و کارگردان هنری حضور دارد. همچنین هنرمندانی چون مینو قاسم پور (قانون)، آرش سعیدی (گیتار بأس)، رضا تاجبخش (پیانو)، شیما بلوکی فر (کمانچه)، سوگل ضامنی (تار)، عسل ملک زاده (دف)، علیرضا مصدقی (پرکاشن)، رخساره رستمی (بربط)، صبا ضامنی (همخوان)، طراوت باباخانلو (فلوت) و  امیر حسین گذری (منشی صحنه)  در این کنسرت هنرنمایی می  کنند.

وی در پایان گفت: فروش بلیت این کنسرت از امروز آغاز شده است.

کد خبر : ۳۶۰۴۵۰