خبرگزاری کار ایران

آنونس انگلیسی «نفس» رونمایی شد

آنونس فیلم «نفس» ساخته حسین جمشیدی گوهری با زیرنویس انگلیسی درمدت زمان 2 دقیقه و 35 ثانیه ارائه شد.

به گزارش ایلنا، حسین جمشیدی گوهری با بیان این مطلب درباره ساخت آنونس این فیلم سینمایی گفت: همکاری با تیم تولید فیلم سینمایی «نفس» و همچنین نرگس آبیار به عنوان کارگردان، تجربه متفاوتی بود و فیلمنامه اجازه خلاقیت به عوامل فنی فیلم می‌داد و نتیجه خوبی دربرداشت.

حسین جمشیدی گوهری سرپرست گروه انیمیشن فیلم «نفس» که ساخت آنونس این اثر سینمایی را نیز به عهده داشته است، ادامه داد: «نفس» فیلم خاصی است. فیلمی که قهرمان قصه، زندگی ایرانیان در دهه شصت را تداعی می‌کند. این فیلم همچنین برای مردم کشورهای دیگر مبین قربانیان جنگ است و کودکان بخشی از این قربانیان هستند و پایان فیلم به شدت تأثیر گذار است.

وی درباره انتخاب صحنه‌های فیلم برای ساخت «آنونس» این فیلم سینمایی گفت: آنونس فیلم سینمایی «نفس» لحظات معصومیت و مظلومیت دختر بچه‌ای را که کاراکتر اصلی فیلم است، نشان می‌دهد. این آنونس پیام صلح دوستی ایرانیان را علی رغم اینکه به شکل ناخواسته درگیر پدیده شوم جنگ شده بودند را نشان می‌داد. در واقع پیام صلح در لحظه‌های فیلم وجود داشت.

جمشیدی گوهری درباره ساخت انیمیشن برای فیلم «نفس» گفت: انیمیشن‌های فیلم «نفس» در ژانر کودکانه ساخته شده بود اما در عین حال سعی کردیم با حال و هوای مخاطبان بزرگسال نیز همخوانی و برای آنها نیز جذاب باشد.

وی متذکر شد: ضمن اینکه المان‌های معرفی این فیلم در جشنواره جهانی فجر را در نظر داشتم و تلاش کردم در ساخت آنونس فیلم بین المللی بودن حضور فیلم در جشنواره را نیز در نظر بگیرم.

جمشیدی گوهری در پایان اضافه کرد: بخش انیمیت پویانمایی‌های «نفس» را امین حق شناس به عهده داشت و طراحی کاراکتر و فضا کاری از «مهدی علی بیگی» بود. همچنین کامپوزیت برعهده خودم بود و کارگردانی سکانس‌های انیمیشن را به صورت مشترک با امین حق شناس انجام دادم.

کد خبر : ۳۶۱۱۴۸