خبرگزاری کار ایران

به دبیری قطب‌الدین صادقی انجام می‌گیرد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شکسپیر در تئاتر مستقل تهران

همزمان با چهارصدمین سالگرد درگذشت ویلیام شکسپیر، بزرگداشت این هنرمند روز سوم اردیبهشت ماه (23 آوریل) در تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، قطب‌الدین صادقی دبیری مراسم بزرگداشت ویلیام شکسپیر را برعهده دارد.

برنامه‌های این بزرگداشت شامل سخنرانی، نمایش فیلم، اجرای چند قطعه نمایشی و ادای احترام مترجمان، کارگردانان و حتی بازیگران صاحب‌نامی است که در طول حیات هنری‌شان از این خرمن توشه‌ای گرفته‌اند و ارتباط فکری و فرهنگی با شکسپیر داشته‌اند.

به گفته قطب‌الدین صادقی، دبیر این مراسم، برپایی مراسم بزرگداشت شکسپیر برای یادآوری ارزش‌های مثبت، خلاقانه و ماندگاری است که شکسپیر از خود برای جهانیان به یادگار گذاشته است.

این بزرگداشت هم‌زمان با چهارصدمین سال درگذشت شکسپیر، برای همدلی و هم‌خوانی با فرهنگ عمومی جهان  و ادای احترام به خدمات مستقیم و غیرمستقیمی که به تئاتر و جامعه تئاتری ایران کرده است برگزار می‌شود.

بزرگداشت شکسپیر با حمایت تئاتر مستقل و موسسه هنرهای نمایشی تماشاگان  3 اردیبهشت‌ماه مقارن با سالروز تولد و درگذشت شکسپیر ساعت 20 در تئاتر مستقل تهران واقع در خیابان رازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان و دانشجویان تئاتر می‌توانند برای حضور در این مراسم با برقراری ارتباط با شماره 66581101 صندلی‌های خود را رزرو کنند.

کد خبر : ۳۶۱۳۵۰