خبرگزاری کار ایران

داوری آثار سالانه «بهارستان» آغاز شد

با حضور ۱۵ هنرمند باسابقه رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی کشور، آثار سالانه هنرهای شهری بهار تهران (بهارستان) داوری می‌شود.

به گزارش ایلنا، سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای اهداف و فعالیت‌های خود در زمینه هنرهای شهری، همزمان با اجرای طرح پیشواز بهار توسط شهرداری تهران، رویداد هنری «بهارستان» (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) را در ایام نوروز برگزار کرد و در این طرح هنرمندان رشته‌های هنری به ویژه هنرمندان تجسمی با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و پیشنهادی خود در این رویداد هنری مشارکت کردند.

در این سالانه که توانست در نوروز سال ۱۳۹۵ نظر بسیاری از شهروندان را به خود جلب کند، ۴۸۶ هنرمند نقاش، مجسمه‌ساز، تصویرساز، گرافیست و هنرهای محیطی به ارائه اثر پرداختند.

بر همین اساس داوری آثار این رویداد هنری در آخرین روزهای فروردین ماه با حضور ۱۵ هنرمند باسابقه کشور در رشته‌های مختلف هنری برگزار خواهد شد.

در بخش گرافیک سالانه هنرهای شهری بهار تهران؛ هما دلورای، پژمان رحیمی‌زاده، بیژن صیفوری، محمدرضا عبدالعلی و مجید کاشانی به بررسی و داوری آثار خواهند پرداخت.

همچنین در بخش نقاشی و تخم‌مرغ‌های نوروزی، محمدعلی بنی اسدی، کاظم چلیپا، خسرو خسروی، علی ذاکری و کیانوش غریب‌پور آثار را داوری می‌کنند.

در بخش مجسمه‌سازی و هنرهای محیطی سالانه «بهارستان» نیز کورش گلناری، محمد سالاریان، سهند حسامیان، مجید حقیقی و محمدرضا یزدی آثار منتخب این بخش را داوری خواهند کرد.

رویداد هنری «بهارستان» (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) به همت سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با ایام نوروز ۱۳۹۵ در تهران برگزار ‌شد و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

کد خبر : ۳۶۲۲۸۲