خبرگزاری کار ایران

کورش زارعی جانشین رحمت امینی شد

کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر طی حکمی از سوی معاون هنری حوزه هنری به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، کوروش زارعی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران به سمت مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

متن حکم انتصاب کوروش زارعی به شرح ذیل است:

«جناب آقای کوروش زارعی

نظر به صلاحیت‌ها و تجربه‌های هنری و سوابق ارزشمند جناب‌عالی در عرصه فرهنگ و هنر؛ به موجب این حکم به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با شناخت ظرفیت‌های ستاد و استان‌ها، همت خود را در برنامه‌ریزی برای ایجاد و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تازه و پرورش گروه‌های نمایشی جوان متعهد و حمایت هدفمند از تولید متن نمایشی و تولید تئاتر فاخر مصروف و معطوف نمایید.

امید است با توجه به آشنایی و شناخت جناب‌عالی نسبت به اهداف مقدس حوزه هنری و نقش مؤثر مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و هنر در این مسئولیت موفق و سربلند باشید. ان‌شاءالله.

فاضل نظری

معاون هنری حوزه هنری»

پیش از این، رحمت امینی عهده‌دار این مسئولیت بود که با اتمام دوره مأموریت چهار ساله او، کوروش زارعی عهده‌دار مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری شد.

کد خبر : ۳۶۲۸۱۱