خبرگزاری کار ایران

«با درام نویسان معاصر ایران» را از رادیو نمایش بشنوید

سری جدید برنامه «با درام‌نویسان معاصر ایران» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

به گزارش ایلنا، جواد پیشگر، طراح، نویسنده و کارگردان این مجموعه رادیویی گفت: نوشتن سری جدید این مجموعه را از فروردین 94 آغاز کردم که شامل تنظیم نمایش‌نامه‌ها، گفت‌وگوها و هر آنچه که مربوط به محتوای برنامه است، می‌شود. 

او درباره بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: در هر قسمت از برنامه، از بین چند اثر از یک نمایشنامه نویس، یکی از آثار را انتخاب  کرده و سپس قرارهای گفت‌وگو با نمایشنامه نویس گذاشته می‌شد که با او درباره مقوله نمایشنامه‌نویسی به بحث و گفت‌وگو می‌پرداختیم.

پیشگر ادامه داد: همچنین در بخشی دیگر، اثر منتخب به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

این نویسنده و کارگردان خاطرنشان کرد: با درام نویسان معاصر ایران با هدف  معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی  در بخش‌های گفت‌وگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه نویسی به صورت هفتگی در چهار قسمت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

وی بخش اول این برنامه که از چهارم اردیبهشت روی آنتن می‌رود را درباره معرفی شهرام کرمی، نمایشنامه نویس معاصر ایرانی عنوان کرد.

با درام نویسان معاصر ایران به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و محمود احمدی تهیه کننده، علی حاجی نوروزی صدابردار و نرگس موسی‌پور افکتور آن هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند از این پس، شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 13:45 و 21:00، شنونده  این برنامه از شبکه رادیویی نمایش باشند.

کد خبر : ۳۶۳۰۹۵